FAQ - pomoc

Często zadawane pytania:

Tak, produkty są nowe.

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym magicznykuferek.pl mają gwarancję jakości oraz gwarancję producenta.

Numer konta i dane do przelewu otrzymasz po dokończeniu zakupów.

Zamówienia złożone w sklepie internetowym magicznykuferek.pl są automatycznie przyjmowane ze statusem Oczekujące, które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem W realizacji. W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu kilku dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych.

Nie wysyłamy produktów za pobraniem.

Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie naszej firmy pełnej kwoty zamówienia.

Czas oczekiwania na wysyłkę przedmiotów custom robionych na zamówienie jest około 7 dni roboczych. Przy dużych ilościach zamówień ten czas może się wydłużyć za co przepraszamy.

Nie. W sklepie internetowym magicznykuferek.pl Kwota do zapłaty jest ostateczną ceną brutto, a koszty wysyłki są stałe i wliczone w wartość końcową zamówienia.

Całkowity koszt płatności to koszty zamówienia towaru powiększone o koszty wysyłki.

Nie. Firma oferuje tylko sprzedasz wysyłkową.

Należy upewnić się, iż podany na stronie sklepu czas realizacji zamówienia rzeczywiście minął. Każdorazowo o wysyłce Klient jest informowany otrzymując wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Przed kontaktem z Nami, należy dokładnie sprawdzić, czy owa wiadomość nie została przeoczona lub przypadkowo usunięta przez pocztowe filtry antyspamowe. Jeżeli informacji potwierdzającej wysyłkę nie ma (a czas realizacji zamówienia minął) lub w przypadku gdy taka wiadomość została dostarczona, lecz mimo tego przesyłka nie dotarła, należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą na e-mail.

Tak F-VAT 0, firma „Magiczny Kuferek” nie jest płatnikiem VAT. Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.

Kontakt:

Galeria Magiczny Kuferek Mariola Kalińska

Tel.: 607 311 881
E-mail: magicznykuferek@op.pl

Pytania
Magiczny Kuferek Mariola Kalińska

Masz pytanie?

Napisz do mnie e-maila lub zadzwoń!