Przejdź do treści
Magiczny kuferek Mariola Kalińska
  • Strona główna
  • O mnie
  • Sklep
  • Galeria
  • Realizacje
  • Pomoc
  • Kontakt
Facebook Instagram
Koszyk 0
Magiczny kuferek Mariola Kalińska

Pomoc

Często zadawane pytania
Często zadawane pytania

Czy produkty są nowe ?

Tak, produkty są nowe

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym magicznykuferek.pl mają gwarancję jakości oraz gwarancję producenta.

Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?

Numer konta i dane do przelewu otrzymasz po dokończeniu zakupów

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym magicznykuferek.pl są automatycznie przyjmowane ze statusem Oczekujące, które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem W realizacji. W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu kilku dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych.

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?

Nie wysyłamy produktów za pobraniem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?

Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie naszej firmy pełnej kwoty zamówienia.

Czas oczekiwania na wysyłkę przedmiotów custom robionych na zamówienie jest około 7 dni roboczych. Przy dużych ilościach zamówień ten czas może się wydłużyć za co przepraszamy.

Czy kwota końcowa zamówienia jest powiększana o koszty dodatkowe ?

Nie. W sklepie internetowym magicznykuferek.pl Kwota do zapłaty jest ostateczną ceną brutto, a koszty wysyłki są stałe i wliczone w wartość końcową zamówienia.

Całkowity koszt płatności to koszty zamówienia towaru powiększone o koszty wysyłki.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów ?

Nie. Firma oferuje tylko sprzedasz wysyłkową.

Co w przypadku, gdy nie otrzymano zamówionego towaru w określonym terminie ?

Należy upewnić się, iż podany na stronie sklepu czas realizacji zamówienia rzeczywiście minął. Każdorazowo o wysyłce Klient jest informowany otrzymując wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Przed kontaktem z Nami, należy dokładnie sprawdzić, czy owa wiadomość nie została przeoczona lub przypadkowo usunięta przez pocztowe filtry antyspamowe. Jeżeli informacji potwierdzającej wysyłkę nie ma (a czas realizacji zamówienia minął) lub w przypadku gdy taka wiadomość została dostarczona, lecz mimo tego przesyłka nie dotarła, należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą na e-mail 

Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty ?

Tak F-VAT 0, firma „Magiczny Kuferek” nie jest płatnikiem VAT. Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.

Masz pytania napisz

Z miłą chęcią odpowiemy na nurtujące Cię pytania

Mariola Kalińska

Od 14 lat tworzę piękne rzeczy. W moim bajkowym świecie powstają ręcznie szyte skórzane torby, wyjątkowe szale, autorskie ubrania i biżuteria artystyczna.

Kontakt

Tel.: 607 311 881
E-mail: magicznykuferek@op.pl

  • Konto
  • Koszyk
  • Zwroty
  • Metody wysyłki i płatności
  • Regulaminy i prywatność
  • Pliki cookies (ciasteczka)

Stay In Touch

Facebook Twitter Instagram YouTube

© 2025 Magiczny kuferek Mariola Kalińska Motyw WordPress, autor: Kadence WP Strony internetowe, SEO MIG hosting

Przewiń na górę
  • Strona główna
  • O mnie
  • Sklep
  • Galeria
  • Realizacje
  • Pomoc
  • Kontakt