Czy produkty są nowe ?
Tak, produkty są nowe
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?
Produkty sprzedawane w sklepie internetowym magicznykuferek.pl mają gwarancję jakości oraz gwarancję producenta.
Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?
Numer konta i dane do przelewu otrzymasz po dokończeniu zakupów
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Zamówienia złożone w sklepie internetowym magicznykuferek.pl są automatycznie przyjmowane ze statusem Oczekujące, które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem W realizacji. W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu kilku dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych.
Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?
Nie wysyłamy produktów za pobraniem.
Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?
Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie naszej firmy pełnej kwoty zamówienia.
Czas oczekiwania na wysyłkę przedmiotów custom robionych na zamówienie jest około 7 dni roboczych. Przy dużych ilościach zamówień ten czas może się wydłużyć za co przepraszamy.
Czy kwota końcowa zamówienia jest powiększana o koszty dodatkowe ?
Nie. W sklepie internetowym magicznykuferek.pl Kwota do zapłaty jest ostateczną ceną brutto, a koszty wysyłki są stałe i wliczone w wartość końcową zamówienia.
Całkowity koszt płatności to koszty zamówienia towaru powiększone o koszty wysyłki.
Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów ?
Nie. Firma oferuje tylko sprzedasz wysyłkową.
Co w przypadku, gdy nie otrzymano zamówionego towaru w określonym terminie ?
Należy upewnić się, iż podany na stronie sklepu czas realizacji zamówienia rzeczywiście minął. Każdorazowo o wysyłce Klient jest informowany otrzymując wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Przed kontaktem z Nami, należy dokładnie sprawdzić, czy owa wiadomość nie została przeoczona lub przypadkowo usunięta przez pocztowe filtry antyspamowe. Jeżeli informacji potwierdzającej wysyłkę nie ma (a czas realizacji zamówienia minął) lub w przypadku gdy taka wiadomość została dostarczona, lecz mimo tego przesyłka nie dotarła, należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą na e-mail
Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty ?
Tak F-VAT 0, firma „Magiczny Kuferek” nie jest płatnikiem VAT. Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.
Masz pytania napisz
Z miłą chęcią odpowiemy na nurtujące Cię pytania